Секція 1


Утвердження здорового способу життя засобами первинної профілактики

13 коментарів:

  1. Запрошуємо до обговорення теми!

    ВідповістиВидалити
  2. Щодня заходжу на сайт та цікавлюся чи лишив таки хтось коментар щодо викладеного матеріалу або ж доповнили, все ж таки люди старались.))))))
    Певно я буду перша.)))))
    Я ознайомилась з усім викладеним матеріалом по даній темі. Щось таки для себе та нашої школи я знайшла. Ми навіть з заступником директора вже обговорили проект, який можна зреалізувати. Багато теорії. Але ж ми з вами спільно шукаємо рішення, тобто практичну сторону.
    Наприклад, ситуація. 8 клас – складний клас. У класі навчається учень який уже двічі був у Липлянській школі-інтернат (ЗПР). Учням неодноразово пояснювали як поводити себе з однокласником. В класі також є учениця з проявами агресивної поведінки. 7 урок. Між учнем та ученицею розгортається конфлікт. Учениця пустила в хід – «Слово». Учень, доведений до істерико-агресивного стану готовий застосувати фізичну силу.
    Питання!.
    Якою має бути реакція вчителя?
    Які форми позаурочної роботи, з метою попередження наступної такої ситуації, потрібно застосувати?

    ВідповістиВидалити
  3. Викладені матеріали актуальні сьогодні. Вони є важливим підґрунтям для класних керівників-початківців. Все-таки можна взяти щось для роботи з учнями й кожному.

    ВідповістиВидалити
  4. Матеріали - супер... Стільки корисного відразу не знайдеш в жодних посібниках! Обов'язково скористаюся матеріалами у своїй роботі!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Погоджусь із думкою Наталії Ришкевич, що теорії таки багато. Власне, як і у всьому сьогоднішньому суспільстві, в тому числі й освіті. Однак варто шукати ту "золоту середину": від теорії до практики. Глибоко переконаний, що спільними зусиллям нам це вдасться.
    Цікавою і зовсім іншою, принаймі для мене, видалася така форма конференції. Відрадно й те, що участь у форумі взяла не мала кількість учасників. Однак, хотілося б детальніше обговорити деякі тези, представлені для широкого загалу. Як побажання, хотілося б спробувати ще одну форму форуму - відеоконференцію.

    ВідповістиВидалити
  6. Погоджуюся із Олександром - необхідно перед дією зрозуміти причини і необхідні кроки, інакше рух буде хаотичним і малорезультативним. Так що знання теорії у необхідному напрямку і поміркованих дозах просто необхідне! І ще - які тези для обговорення Вас цікавлять - попереду ще тиждень роботи - млжна обговорити! Щодо проведення відеоконференції - заманливо, але є певні технічні нюанси - можливості Інтернет - зв'язку, відсутність необхідних пристроїв і т. п. Варіанти вже обговорювалися.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звісно є технічні проблеми, але для початку можна спробувати записати відеоролик. А чому б і ні? Дивитись завжди цікавіше ніж просто читати...

      Видалити
  7. Цікаві матеріали, видно практичну роботу кожного педагога, особливо сподобались вправи, які обов'язково використаю у свїй роботі

    ВідповістиВидалити
  8. Ніна Яворська
    Інформація дуже корисна,тому що останнім часом викликає занепокоєння катострофічне погіршення здоров'я учнів.І ми розуміємо негативний вплив на здоров'я дітей "шкільного фактора" найбільш значимого за тривалістю і силою впливу.І всі здоров'язберігаючі технології дієві і корисні.Але було б добре,щоб вчителі, і там "наверху"перечитати В.Сухомлинського "Школа радості" і зробити певні висновки та зміни.Тому що уроки на свіжому повітрі і природа принесла б найбажаніший результат.

    ВідповістиВидалити