Утвердження здорового способу життя засобами первинної профілактики
- Томчук Тетяна Олександрівна, класний керівник 6-А класу, загальноосвітня І-ІІІ ст. школа №4 м. Ківерці - Година спілкування "Про здоров’я добре дбай, його замолоду зберігай"
- Шульська Тетяна Анатоліївна, вчитель початкової школи,загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с.Берестяне -"Давайте будемо здоровими"
- Ходорчук Любов Олексіївна, класний керівник ЗОШ І-ІІІст. с.Городище - "Профілактика правопорушень та негативних явищ в учнівському середовищі на засадах здорового способу життя"
- Боба Лілія Святославівна, вчитель початкових класі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Жидичин- "Шлях до здорової дитини"
- Вінцюк Валентина Романівна, класний керівник 7-А класу, вчитель математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Жидичин - "До здорового життя через традиції українського народу"
- Козак Оксана Дмитрівна, вчитель іноземної мови та християнської етики, класний керівник 5 класу загальноосвітньої школа І-ІІІ ст. с. Жорнище - Година спілкування "Немає щастя без здоров'я"
- Бубела Алла Степанівна, загальноосвітня школа І – ІІІ ступеня с.Журавичі - "Здоров'я кожного -майбутнє світу"
- Радіон Людмила Олександрівна, вчитель хімії, класний керівник 10 класу Ківерцівської експериментальної Всеукраїнського рівня загальноосвітньої школи-комплексу І-ІІІ ступенів -"Утвердження здорового способу життя засобами первинної профілактики"
- Громик Наталія Степанівна, вчитель початкових класів, загальноосвітньої школи І – ІІІ ст. с. Липне - "Здоровий спосіб життя школярів – запорука щасливого майбутнього"
- Громик Наталія Олександрівна, ЗОШ І ступеня с. Озерце - "Здоров’язберігаючі технології як необхідність для збереження здоров’я"
- Павлюк Валентина Григорівна, вчитель історії, класний керівник 6 класу загальноосвітньої школи І – ІІІ ст. с.Суськ - "Діяльність класного керівника по формуванню в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя "
- Мойсеєць Людмила Володимирівна, класний керівник 7 класу ЗОШ I –III ст. с. Дідичі -"Попередження шкідливих звичок в учнівському середовищі"
- Карабан Людмила Василівна, класний керівник загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня с. Завітне - "Здорова дитина- здорова нація"
- Боярчук Лариса Миколаївна, класний керівник НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» с. Клепачів - "Формування здорового способу життя в школярів шляхом позитивної мотивації" Федорчук Світлана Іванівна, класовод 1 класу, вчитель музичного мистецтва загальноосвітньої школи І -ІІ с.Човниця - "Наше здоров'я - в наших руках"
Просимо до обговорення конференції
ВідповістиВидалитиЗапрошуємо до обговорення теми!
ВідповістиВидалитиЩодня заходжу на сайт та цікавлюся чи лишив таки хтось коментар щодо викладеного матеріалу або ж доповнили, все ж таки люди старались.))))))
ВідповістиВидалитиПевно я буду перша.)))))
Я ознайомилась з усім викладеним матеріалом по даній темі. Щось таки для себе та нашої школи я знайшла. Ми навіть з заступником директора вже обговорили проект, який можна зреалізувати. Багато теорії. Але ж ми з вами спільно шукаємо рішення, тобто практичну сторону.
Наприклад, ситуація. 8 клас – складний клас. У класі навчається учень який уже двічі був у Липлянській школі-інтернат (ЗПР). Учням неодноразово пояснювали як поводити себе з однокласником. В класі також є учениця з проявами агресивної поведінки. 7 урок. Між учнем та ученицею розгортається конфлікт. Учениця пустила в хід – «Слово». Учень, доведений до істерико-агресивного стану готовий застосувати фізичну силу.
Питання!.
Якою має бути реакція вчителя?
Які форми позаурочної роботи, з метою попередження наступної такої ситуації, потрібно застосувати?
клас
ВідповістиВидалитиВикладені матеріали актуальні сьогодні. Вони є важливим підґрунтям для класних керівників-початківців. Все-таки можна взяти щось для роботи з учнями й кожному.
ВідповістиВидалитиМатеріали - супер... Стільки корисного відразу не знайдеш в жодних посібниках! Обов'язково скористаюся матеріалами у своїй роботі!!!!
ВідповістиВидалитиПогоджусь із думкою Наталії Ришкевич, що теорії таки багато. Власне, як і у всьому сьогоднішньому суспільстві, в тому числі й освіті. Однак варто шукати ту "золоту середину": від теорії до практики. Глибоко переконаний, що спільними зусиллям нам це вдасться.
ВідповістиВидалитиЦікавою і зовсім іншою, принаймі для мене, видалася така форма конференції. Відрадно й те, що участь у форумі взяла не мала кількість учасників. Однак, хотілося б детальніше обговорити деякі тези, представлені для широкого загалу. Як побажання, хотілося б спробувати ще одну форму форуму - відеоконференцію.
Погоджуюся із Олександром - необхідно перед дією зрозуміти причини і необхідні кроки, інакше рух буде хаотичним і малорезультативним. Так що знання теорії у необхідному напрямку і поміркованих дозах просто необхідне! І ще - які тези для обговорення Вас цікавлять - попереду ще тиждень роботи - млжна обговорити! Щодо проведення відеоконференції - заманливо, але є певні технічні нюанси - можливості Інтернет - зв'язку, відсутність необхідних пристроїв і т. п. Варіанти вже обговорювалися.
ВідповістиВидалитиЗвісно є технічні проблеми, але для початку можна спробувати записати відеоролик. А чому б і ні? Дивитись завжди цікавіше ніж просто читати...
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиЦікаві матеріали, видно практичну роботу кожного педагога, особливо сподобались вправи, які обов'язково використаю у свїй роботі
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиНіна Яворська
ВідповістиВидалитиІнформація дуже корисна,тому що останнім часом викликає занепокоєння катострофічне погіршення здоров'я учнів.І ми розуміємо негативний вплив на здоров'я дітей "шкільного фактора" найбільш значимого за тривалістю і силою впливу.І всі здоров'язберігаючі технології дієві і корисні.Але було б добре,щоб вчителі, і там "наверху"перечитати В.Сухомлинського "Школа радості" і зробити певні висновки та зміни.Тому що уроки на свіжому повітрі і природа принесла б найбажаніший результат.